Reprezentanti Membri


Elena Coandă – Preşedinte

image009Elena Condă coordonează activitatea organizaţiei. În atribuţiile acesteia intră: păstrarea relaţiei cu instituţiile publice(ministere, agenţii, consilii judeţene); implicarea în proiecte care au ca scop atragerea de finanţări nerambursabile(POCU, FDSC) şi contabilitatea firmei. Elena Coandă este de asemenea directoarea firmei Junior Grup.

“De profesie economist dezvolt impreuna cu partenerul de viata afaceri in urmatoarele domenii de activitate:

 sisteme de securitate si tehnologia informatiei
 consultanta proiecte europene
 servicii arhivare fizica si electronica
 printing digital

Sunt o persoana in continua dezvoltare -ma straduiesc sa invat din fiecare experienta sa fiu mai buna si sa fac mai bine. Sunt dispusa sa invat tot timpul pentru a merge mai departe. Sunt pasionata de munca mea si de ceea ce fac, apreciez ca fara pasiune, nicio pregatire sau efort nu te ajuta sa performezi, deoarece, daca nu iti place ceea ce faci, nu vei fi motivata sa mergi mai sus, sa inovezi si sa iesi in evidenta la locul de munca.

Ca si manager nu ma gandesc la perfectiune, nici a mea nici a celorlalti-stiu ca nu pot face totul bine tot timpul. Un loc important in cariera si viata este creerea unui echilibru intre viata personala si cariera-am doi copii pe care ii educ sa fie independenti si sa isi creeze propriul drum in viata.

Pregatirea si perfectionarea profesionala continua sunt elemente necesare pentru succesul in cariera-si ca orice persoana care trebuie sa fie permanent angajabila am continuat studiile

intru-un alt domeniu de interes-securitate si aparare, iar incepand cu anul 2014 am finalizat doctoratul la Universitatea de Aparare Carol I –specializarea Stiinte Militare si Informatii.

Implicarea in comunitate si activitati de responsabilitate sociala sunt un alt reper al carierei profesionale. Impreuna cu colegii si colaboratorii daruim prin actiuni voluntare o mica parte din ceea ce am primit de la societatea in care ne dezvoltam.

Motto-ul dupa care imi conduc afacerile-Nu exista prieteni sau dusmani exista doar interese !”.


Kaya Sebahat - Vicepreşedinte Dezvoltare Instituţională

Kaya Sebahat se ocupă de dezvoltarea parteneriatelor cu organizaţii similare având de asemenea rolul de atragere a noi membri. Aceasta desfăşoară activităţi de lobby, formare profesională a membrilor, dar şi proiecte de investiţie în educaţie. În competenţele acesteia intră şi păstrarea relaţiei cu instituţiile publice.


Liliana Aghiorghicesei - Vicepreşedinte promovare, imagine şi structuri teritoriale

Liliana Aghiorghicesei menţine relaţia cu mass media, dezvoltă noi structuri teritoriale şi promovează instituţia atât în mediul real cât şi în cel virtual. Menţinerea relaţiei cu instituţiile publice intră de asemenea în activitatea sa.
"Ceea ce atunci doar intuiam, acum este certitudine: m-am lansat în afaceri la momentul oportun, am descoperit o nişă de piaţă nefructificată încă, am reuşit să adun în jurul meu oameni potriviţi şi, din acel moment, restul a fost.... muncă.”
Liliana Aghiorghicesei se ocupă de interesele IMM-urile de pe plan local, dar şi de cele ale antreprenoarelor din România în capitala europeană. "In afara afacerilor mele, mă dedic şi muncii patronale, susţin interesele IMM-urilor de la nivelul judeţului Suceava şi de la nivel naţional, în calitate de Preşedinte al Federaţiei Patronale IMM judeţ Suceava şi vicepreşedinte al Consiliului Naţional al Intreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România. Reprezint deopotrivă, şi femeile de afaceri din România, în calitate de ambasadoare a antreprenoriatului feminin din România la Bruxelles.
Prin aceste activităţi patronale doresc să contribui la angrenarea femeilor din România în proiecte şi idei de iniţiere a unor afaceri, sprijinirea potenţialului lor antreprenorial, încurajarea lor, pentru a dezvolta şi a obţine excelenţă în businessul feminin din România".


Irina Litcanu – Secretar

Irina Litcanu se ocupă de acte constitutive, menţine relaţia cu judecătoria şi alte instituţii legate de activitatea antreprenorială şi patronală.


Monica Antonaru – Promovare

Monica Antonaru se ocupă de relaţia cu mass-media


Luminita Onoaie

Luminita Onoaie se ocupă de atragerea de fonduri nerambursabile de tipul POCU, FDSC, dar şi de activităţi de lobby în interesul membrilor organizaţiei și alte tipuri de proiecte financiare.
”Salutare, sunt Luminita Onoaie, am 37 de ani si o experienta de 10 ani in managementul si planificarea de proiect. Sunt manager de proiect certificat CNFPA. Mi-a placut mereu sa organizez si sa supervizez lucruri si oameni, dar abia in 2005 am realizat ca vreau sa fac asta ca si profesie.
Am urmat cursurile Facultatii de Stiinte Economice, specializarea Managementul firmei in cadrul Universitatii de Vest din Timisoara in perioada 1996-2000. Am inceput cariera profesionala ca angajat la BCR Constanta in anul 2000. Aici am acumulat foarte multa experienta in domeniul financiar- bancar, prin prisma jobului pe care il aveam si anume ofiter credite corporate. Mi-a placut foarte mult domeniul bancar, dar din pacate acest lucru imi ocupa trei sferturi din zi si nu mai aveam timp sa stau cu familia. De aceea am decis sa realizez ceva pe cont propriu si sa fac ceea ce stiu mai bine si anume sa acord servicii de consultanta firmelor.
Am pornit de la 26 de ani in antreprenoriat, am muncit foarte mult, am invatat de la cei mai buni si am valorificat fiecare experienta. Am inceput cu realizarea de planuri de afaceri/studii de fezabilitate pentru acordarea de credite, dupa care in 2004 am auzit despre fonduri nerambursabile. Inceputul a fost foarte greu, clientii erau reticenti, nu intelegeau acest mecanism al unor fonduri pe care le primesti gratis cum s-ar spune. Acum am ajuns la nivelul in care avem o baza de clienti foarte bine definita si nu mai este necesar sa alergam dupa ei. Atunci cand pui suflet si implicare intr-un proiect se vede si de aceea eu consider ca si clientii ne recomanda cu drag ca niste consultanti de incredere.
In momentul in care am inceput afacerea, nu stiam nimic despre antreprenoriat si am facut lucrurile asa cum am crezut ca e bine... Cu siguranta, mi-ar fi fost de ajutor sa gasesc si sa fac parte dintr-o comunitate in care sa pot gasi inspiratie, sa cunosc alte afaceri, sa gasesc clienti, sa beneficiez de servicii la preturi mai mici. De aceea ma bucur ca acum fac parte dintr-un grup de femei de afaceri cu care ma pot consulta si care poate fi o sursa de inspiratie pentru noi afaceri/proiecte.
Ca să rezum ce stiu sa fac, pot oferi sfatuire si ajutor in urmatoarele activitati:
– scriere de proiecte pentru obtinerea de fonduri (ex: fonduri europene,
scheme de minimis, fonduri nationale etc);
– management de proiect (consultanta pentru intocmire rapoarte de progres, cereri de plata/cereri de rambursare, consultanta in achizitii publice etc.);
– scriere de planuri de afaceri/studii de fezabilitate pentru obtinerea de credite bancare.
Consider ca atuurile pentru a fi o femeie de succes in afaceri, din perceptia mea sunt: sa fii sigura pe tine, pe ceea ce vrei sa spui si sa faci. In afaceri, reusita consta in a castiga increderea clientilor. In zilele noastre, conteaza sa fii un om serios, de cuvant, care sa creeze valoare. Sigur, sa nu uitam ca nimic nu se obtine fara efort si ca sa ajungi departe, trebuie sa muncesti foarte mult.”


Cristina Draghici

Servicii de consultant
― Politici și proceduri de gestionare a resurselor umane/reglementări din domeniul forțelor de muncă (angajări și concedieri, contracte de angajare, plata concediilor de maternitate/paternitate/medicale, structuri de remunerare)
― Consiliere corporativă (fuziuni, juridic, evaluări, verificare prealabilă, finanțare)
― Planificarea succesiunii/transferuri de întreprinderi
― Dezvoltarea întreprinderii (strategie, marketing, etalonare, bugetare)
― Date esențiale pentru întreprindere (transformarea datelor în scopuri de analiză în afaceri)
― Tehnologia informației (suport/revizuire a sistemului, securitate, monitorizarea calculatoarelor/rețelelor, selectarea și integrarea sistemelor de gestionare a bazelor de date)
― Raportare corporativă îmbunătățită (raportare integrată, raportare a sustenabilității, raportare a responsabilității sociale corporative)
― Planificare fiscală
― Contabilitate de gestiune (planificare, gestionare a performanței și a riscului)
― Evidenţă contabilă şi analiză economică, raportare pentru managementul înreprinderii şi pentru terţi.


Georgeta Lupescu -Formare profesională

Activităţi de formare profesională a membrilor precum şi de proiecte de investiţie în educaţie.


Daniela Durbala, Iuliana Constantin, Oana Pavel- Contabilitatea organizației

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com