MEMBRItest

TOTAL INFO

Poate aţi avut nevoie să deschideţi o firmă şi v-aţi lovit de o grămadă de bariere administrative. Sau poate nici nu aţi apucat să începeţi, pentru că vă îngrijorează necunoaşterea legislaţiei …

5 lucruri de ştiut dacă vreţi să deschideţi o afacere:

  • Capitalul social minim obligatoriu este de 200 de lei
  • O firmă nu este obligatoriu să aibă angajaţi. În cazul în care doriţi să faceţi angajări, salariul minim obligatoriu pentru un om este de 1200 lei, la care se plătesc impozit pe salarii şi asigurări sociale de 575 lei.
  • Cota de TVA este 24% pentru mărfuri şi servicii, şi 9% pentru produse alimentare şi servicii hoteliere de cazare.
  • Comisioanele bancare sunt în jur de 80 lei pe lună.
  • Chiriile pentru spaţii de birouri variază între 7 euro/mp şi 12 euro/mp.

Cum putem  să vă ajutăm.

  • Noi avem experienţă în toate acestea încă din 1999, experţi în finanţe, inspectori de resurse umane, consultanţi în economie, gestiune şi contabilitate.
  • Noi avem o echipă tânără şi cunoaştem toate mijloacele de comunicare modernă, pentru că preocuparea noastră principală este să vă ajutăm să vă conduceţi afacerea de acolo de unde sunteţi.
  • Avem programe ERP performante care vă permit accesul online în situaţiile financiare şi de gestiune ale afacerii dumneavoastră. Datele sunt foarte bine protejate prin chei de securitate.
  • Suntem experţi în comunicare: ştim să vă sfătuim în legislaţie, contabilitate şi finanţe în română, engleză şi italiană.

Servicii de consultanţă

-              Politici și proceduri de gestionare a resurselor umane/reglementări din domeniul forțelor de muncă (angajări și concedieri, contracte de angajare, plata concediilor de maternitate/paternitate/medicale, structuri de remunerare)

-              Consiliere corporativă (fuziuni, juridic, evaluări, verificare prealabilă, finanțare)

-              Planificarea succesiunii/transferuri de întreprinderi

-              Dezvoltarea întreprinderii (strategie, marketing, etalonare, bugetare)

-              Date esențiale pentru întreprindere (transformarea datelor în scopuri de analiză în afaceri)

-              Tehnologia informației (suport/revizuire a sistemului, securitate, monitorizarea calculatoarelor/rețelelor, selectarea și integrarea sistemelor de gestionare a bazelor de date)

-              Raportare corporativă îmbunătățită (raportare integrată, raportare a sustenabilității, raportare a responsabilității sociale corporative)

-              Planificare fiscală

-              Contabilitate de gestiune (planificare, gestionare a performanței și a riscului)

-              Evidenţă contabilă şi analiză economică, raportare pentru managementul înreprinderii şi pentru terţi.

Echipa Noastră:

Cristina Draghici – Expert contabil

cristina-draghici

Mirela Alexe - contabil

mirela-alexe

Marilena Himcinschi - consultant

marilena-himcinschi

Elena Filip - consultant

elena-filip

Andreea Nistoroiu – inspector resurse umane

andreea-nistoroiu

Sfaturi utile

„Regula numărul 1: Nu pierde niciodată bani.

Regula numărul 2: Nu uita niciodată regula numărul unu.” (Waren Buffet).

„Singura diferenţă între o persoană bogată şi una săracă stă în felul în care îşi folosesc timpul” (Robert Kiyosaki).

„Banul este un servitor bun, dar un stăpân rău.” (Alexandre Dumas).

„Un om sărac nu este un om fără bani. Un om sărac este acela care nu are nici un vis.” (Henry Ford).

„Multe lucruri nu le vedem pentru că le privim prea de aproape.” (Lucian Blaga).

„Înainte să faci ceva perfect, fă ceva perfectibil”.(Bill Gates).

„Banii nu aduc fericirea. Am 50 milioane de dolari dar sunt la fel de fericit ca atunci când aveam 48 de milioane.” (Arnold Schwarzenegger).

Mai mult

JUNIOR GROUP

JUNIOR este un grup de firme ce activeaza in domeniul  comertului   si prestarilor de  servicii in mai multe domenii de activitate, fiind o companie angajata in...

Mai mult

BL RALCONS

S.C. BL RALCONS S.R.L., inregistrata la ORC sub nr. J13/785/2007, CUI RO 21289689 s-a infiintat in anul 2007 si are ca obiect de activitate principal consultant...

Mai mult

LIDANA COM

noiembrie 10th, 2015

CENTRUL DE AGREMENT LIDANA vine in intampinarea oaspetilor sai cu o serie intreaga de activitati menite sa le asigure o vacanta perfecta in Bucovina.Ramânem credinciosi aceluiasi dicton, deja consacra...

Read more

Patronatul National al Femeilor de Afaceri din IMM a susținut o prezentare pe tema antreprenoriatului în cadrul unui webinar organizat ca parte a proiectului „Women in business” derulat de Univesitatea Ovidius si Patronatul Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Constanţa.

Prezentarea a fost susținută de doamnele Mirela Moroșanu, antreprenor cu peste 15 ani de experiență, membru activ PNFAIMM, și Oana Yucel, coach și trainer în zona de leadership, coautoare a ghidului “Happiness Reached @Work”.

Cele două antreprenoare au transformat experiența lor într-un ghid util despre business planning și management care poate fi de folos start-up-urilor, punând în evidență forța pe care o reprezintă femeile în mediul de afaceri și importanța echipei ca resursă fundamentală pentru dezvoltare personală și profesională.
... Mai multMai putin

Vezi pe Facebook

📍 Întreprinderile mici și mijlocii din mediul urban sau întreprinderile mijlocii din mediul rural au acces la fonduri europene POR 2.2-IMM pentru crearea și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor.

Ghidul solicitantului a fost publicat oficial vineri, 28 august 2020 pe platforma www.inforegio.ro, iar valoarea finanțării nerambursabile în cadrul unui proiect se încadrează între 1,5 mil. euro și 6 mil. euro.

ℹ️ Pentru informații și sprijin privind cererile de finanțare pentru proiecte ce se încadrează în apelul POR 2.2-IMM (deschis pentru perioada 30.10.2020 – 30.11.2020) puteți contacta echipa noastră de suport pe office@pnfaimm.ro!
... Mai multMai putin

Vezi pe Facebook

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com