Total info

Poate aţi avut nevoie să deschideţi o firmă şi v-aţi lovit de o grămadă de bariere administrative. Sau poate nici nu aţi apucat să începeţi, pentru că vă îngrijorează necunoaşterea legislaţiei …

5 lucruri de ştiut dacă vreţi să deschideţi o afacere:

  • Capitalul social minim obligatoriu este de 200 de lei
  • O firmă nu este obligatoriu să aibă angajaţi. În cazul în care doriţi să faceţi angajări, salariul minim obligatoriu pentru un om este de 1200 lei, la care se plătesc impozit pe salarii şi asigurări sociale de 575 lei.
  • Cota de TVA este 24% pentru mărfuri şi servicii, şi 9% pentru produse alimentare şi servicii hoteliere de cazare.
  • Comisioanele bancare sunt în jur de 80 lei pe lună.
  • Chiriile pentru spaţii de birouri variază între 7 euro/mp şi 12 euro/mp.

Cum putem  să vă ajutăm.

  • Noi avem experienţă în toate acestea încă din 1999, experţi în finanţe, inspectori de resurse umane, consultanţi în economie, gestiune şi contabilitate.
  • Noi avem o echipă tânără şi cunoaştem toate mijloacele de comunicare modernă, pentru că preocuparea noastră principală este să vă ajutăm să vă conduceţi afacerea de acolo de unde sunteţi.
  • Avem programe ERP performante care vă permit accesul online în situaţiile financiare şi de gestiune ale afacerii dumneavoastră. Datele sunt foarte bine protejate prin chei de securitate.
  • Suntem experţi în comunicare: ştim să vă sfătuim în legislaţie, contabilitate şi finanţe în română, engleză şi italiană.

Servicii de consultanţă

-              Politici și proceduri de gestionare a resurselor umane/reglementări din domeniul forțelor de muncă (angajări și concedieri, contracte de angajare, plata concediilor de maternitate/paternitate/medicale, structuri de remunerare)

-              Consiliere corporativă (fuziuni, juridic, evaluări, verificare prealabilă, finanțare)

-              Planificarea succesiunii/transferuri de întreprinderi

-              Dezvoltarea întreprinderii (strategie, marketing, etalonare, bugetare)

-              Date esențiale pentru întreprindere (transformarea datelor în scopuri de analiză în afaceri)

-              Tehnologia informației (suport/revizuire a sistemului, securitate, monitorizarea calculatoarelor/rețelelor, selectarea și integrarea sistemelor de gestionare a bazelor de date)

-              Raportare corporativă îmbunătățită (raportare integrată, raportare a sustenabilității, raportare a responsabilității sociale corporative)

-              Planificare fiscală

-              Contabilitate de gestiune (planificare, gestionare a performanței și a riscului)

-              Evidenţă contabilă şi analiză economică, raportare pentru managementul înreprinderii şi pentru terţi.

Comments are closed.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com