Prezentarea Membrilor Nostri

MEMBRII CONDUCERE

ELENA COANDA - JUNIOR GROUP SRL

Motto-ul dupa care imi conduc afacerile –“Nu exista prieteni sau dusmani exista doar interese !”

Elena Coandă coordonează activitatea organizaţiei. În atribuţiile acesteia intră: păstrarea relaţiei cu instituţiile publice(ministere, agenţii, consilii judeţene); implicarea în proiecte care au ca scop atragerea de finanţări nerambursabile(POCU, FDSC) şi contabilitatea firmei. Elena Coandă este de asemenea directoarea firmei Junior Grup.

“De profesie economist dezvolt impreuna cu partenerul de viata afaceri in urmatoarele domenii de activitate:
– sisteme de securitate si tehnologia informatiei
– consultanta proiecte europene
– servicii arhivare fizica si electronica
– printing digital
Sunt o persoana in continua dezvoltare -ma straduiesc sa invat din fiecare experienta sa fiu mai buna si sa fac mai bine. Sunt dispusa sa invat tot timpul pentru a merge mai departe. Sunt pasionata de munca mea si de ceea ce fac, apreciez ca fara pasiune, nicio pregatire sau efort nu te ajuta sa performezi, deoarece, daca nu iti place ceea ce faci, nu vei fi motivata sa mergi mai sus, sa inovezi si sa iesi in evidenta la locul de munca.
Ca si manager nu ma gandesc la perfectiune, nici a mea nici a celorlalti-stiu ca nu pot face totul bine tot timpul. Un loc important in cariera si viata este creerea unui echilibru intre viata personala si cariera-am doi copii pe care ii educ sa fie independenti si sa isi creeze propriul drum in viata.
Pregatirea si perfectionarea profesionala continua sunt elemente necesare pentru succesul in cariera-si ca orice persoana care trebuie sa fie permanent angajabila am continuat studiile intru-un alt domeniu de interes-securitate si aparare, iar incepand cu anul 2014 am finalizat doctoratul la Universitatea de Aparare Carol I –specializarea Stiinte Militare si Informatii.
Implicarea in comunitate si activitati de responsabilitate sociala sunt un alt reper al carierei profesionale. Impreuna cu colegii si colaboratorii daruim prin actiuni voluntare o mica parte din ceea ce am primit de la societatea in care ne dezvoltam.

KAYA SEBAHAT - FURTUNA BURSA SRL

Kaya Sebahat se ocupă de dezvoltarea parteneriatelor cu organizaţii similare având de asemenea rolul de atragere a noi membri. Aceasta desfăşoară activităţi de lobby, formare profesională a membrilor, dar şi proiecte de investiţie în educaţie. În competenţele acesteia intră şi păstrarea relaţiei cu instituţiile publice.

LUMINITA ONOAIE - BL RALCON SRL

Luminita Onoaie se ocupă de atragerea de fonduri nerambursabile de tipul POCU, FDSC, dar şi de Universitatii de Vest din Timisoara in perioada 1996-2000. Am inceput cariera profesionala ca angajat la BCR Constanta in anul 2000.

Aici am acumulat foarte multa experienta in domeniul financiar- bancar, prin prisma jobului pe care il aveam si anume ofiter credite corporate. Mi-a placut foarte mult domeniul bancar, dar din pacate acest lucru imi ocupa trei sferturi din zi si nu mai aveam timp sa stau cu familia. De aceea am decis sa realizez ceva pe cont propriu si sa fac ceea ce stiu mai bine si anume sa acord servicii de consultanta firmelor.
Am pornit de la 26 de ani in antreprenoriat, am muncit foarte mult, am invatat de la cei mai buni si am valorificat fiecare experienta. Am inceput cu realizarea de planuri de afaceri/studii de fezabilitate pentru acordarea de credite, dupa care in 2004 am auzit despre fonduri nerambursabile. Inceputul a fost foarte greu, clientii erau reticenti, nu intelegeau acest mecanism al unor fonduri pe care le primesti gratis cum s-ar spune. Acum am ajuns la nivelul in care avem o baza de clienti foarte bine definita si nu mai este necesar sa alergam dupa ei. Atunci cand pui suflet si implicare intr-un proiect se vede si de aceea eu consider ca si clientii ne recomanda cu drag ca niste consultanti de incredere.
In momentul in care am inceput afacerea, nu stiam nimic despre antreprenoriat si am facut lucrurile asa cum am crezut ca e bine… Cu siguranta, mi-ar fi fost de ajutor sa gasesc si sa fac parte dintr-o comunitate in care sa pot gasi inspiratie, sa cunosc alte afaceri, sa gasesc clienti, sa beneficiez de servicii la preturi mai mici. De aceea ma bucur ca acum fac parte dintr-un grup de femei de afaceri cu care ma pot consulta si care poate fi o sursa de inspiratie pentru noi afaceri/proiecte.
Ca să rezum ce stiu sa fac, pot oferi sfatuire si ajutor in urmatoarele activitati:
– scriere de proiecte pentru obtinerea de fonduri (ex: fonduri europene,scheme de minimis, fonduri nationale etc);
– management de proiect (consultanta pentru intocmire rapoarte de progres, cereri de plata/cereri de rambursare, consultanta in achizitii publice etc.);
– scriere de planuri de afaceri/studii de fezabilitate pentru obtinerea de credite bancare.
Consider ca atuurile pentru a fi o femeie de succes in afaceri, din perceptia mea sunt: sa fii sigura pe tine, pe ceea ce vrei sa spui si sa faci. In afaceri, reusita consta in a castiga increderea clientilor. In zilele noastre, conteaza sa fii un om serios, de cuvant, care sa creeze valoare. Sigur, sa nu uitam ca nimic nu se obtine fara efort si ca sa ajungi departe, trebuie sa muncesti foarte mult.”